Som medlem får du adgang til et væld af aktiviteter, arrangementer.

Der er både sommer og vinter mange forskellige aktiviteter og forskellige arrangementer, som er mere eller mindre ski relaterede!

Vinterperioden

I vinterperioden arrangeres der først og fremmest hyggelige, sociale og ikke mindst lærerige klubture. De seneste år har der både været ture for de alpine- samt langrends skiløberne. Destinationer har været Zell am See og Schladming, i Østrig, samt Hemsedal og Gautafall i Norge.

Når det danske vejr tillader det, råder Kolding Skiklub også over vores egen skibakke med slæbelift. Denne kan kvit og frit benyttes af alle skiklubben medlemmer. Derudover har vi også egen snescooter, som trækker landrendsspor op flere steder omkring Kolding.

Som medlems af en skiklub, før du desuden en masse muligheder for at være med til de åbne danske mesterskaber i et væld af skidisipliner.