Bliv medlem af Kolding Skiklub

For at blive medlem af Kolding Skiklub, skal du blot udfylde nedenstående formular, med kontakt information, samt navn, fødselsdato og køn på de personer du ønsker at melde ind.

Når skiklubben har registeret din betaling, vil du modtage en email som bekræfter din indmelding og som samtidig også vil indeholder brugernavn og adgangskode til medlemsdelen af hjemmesiden.

Er du i tvivl om hvilket medlemskab du skal vælge eller mangler den aktuelle prisen for medlemskontingent, kan du finde mere information under kontingent eller ved at kontakte. skiklubben.

Hjælp til korrekt udfyldning

Herunder skal du udfylde alle informationer om den/de personer du ønsker at melde ind.

Er du ved tegne et Junior– eller Seniormedlemskab, må du kun udfylde information om en enkelt person.

Er du der imod ved at tegne et Familiemedlemskab, skal du udfylde alle informationer for alle de personer, fra samme hustanden som du ønsker at melde ind. Er der ikke tilstækkelig mange felter, kan du skrive information om de efterfølgende personer i bemærkninsfeltet.

Medlemskabbet af skiklubben koster i årligt kontingent som er anført i tabellen, længere nede på siden. Medlems fordelene kan du læse mere om under medlemsfordele.
300 kr. Junior (< 18)
400 kr. Senior (18 +)
700 kr. Familie (En husstand incl hjemmeboende børn)

Bankoplysninger:
Den Jyske Sparekasse, Kolding